Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2017 16:13 - 1 част от Личния ми живот от миналата година
Автор: pentagon7 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 134 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.07.2017 16:15


Започвам! Така беше по времето на есента на 2016г. Първия учебен ден започна много по различно от както очаквах.Защото тогава бях срамежлива под срамежлива имам предвив че си стоях сама тоест не обичах да общувам много с тях,а не обичах да общувам с тях защото те всички си бяха на групички,но се промени нещо в онзи ден нещо което неочаквах да се случи.Новото момиче дойде при мен и се запознахме и може да се каже,че станахмме приятелки...След 2 или 3 дни когато започна учебната год. тя искаше да си споделя ме всичко и така и стана.Мина месец и станахме БФФ та и разбира се аз си харесах момче обаче разбрах,че е приятел на двамата ми братовчеди и тогава разбрах как се казва,кой клас е и вс.Но когато каззах на едно момиче от класа ми и с нея станахме първо приятелки,защото до преди това се мразехме.И когато и показах кой е и тя взе, че го хареса но го криеше дт мен в продължение на 2,3 седмици и тя накрая си призна и стана така че нямаше проблем , че и двете го харесваме.Аз му писах и се запознахме официално и нали почнахме да си пишем и моята приятелка също му писа и така всеки божи ден си разменяхме телефоните, за да види всяка какво си пишатт и бях трогната аз най-вече, защото той я е поканил на среща, но разбира се тя му каза че ще си помисли,защото е малко гадно спрямо мен аз нямах против но бях малко не на себе си така да кажем.Той настояваше и тя реши да му отговори и тя каза , че няма да може и аз се почууствах малко гадно все пак тя искаше да излезне с него и обаче осетихме че май се е разсърдил и тя го пита и той как ша и каже да нали се досещате и каза ,,не" и тя му повярва и аз се сринах все пак тва че я кани на среща не означавали че я харесва??? И 2 дена бях зле но да не се филмирам мина ми след време.Той все ми правеше намеци и реших , че ме харесва (и ся сигурно всички си казвате как заради едни намеци тва трябва да означава ,че те харесва).Да ви кажа това го казвах ,за да се взема в ръце.И ние двете разбрахме кой клас е,коя паралелка и кви часове има и го следяхме (да нали следяли сме го но тва беше защото го харесвах адски много) и след време няма и месец приятелката ми се изпусна пред него ккато са си писали,че го харесвам и като разбрах трябваше да отида и да му обясня,но нямах и идея като отида пред него кво да кажа и тя му каза че се базика и тойя каза да бе така ша кажите и не повярва и не очаквах да повярва,защото тойй е надут и с много голямо самочуствие и надменеен , но разбира се много як.И му писах и стана така че той се правеше все едно нищо не се е случило и много се зарадвах.Ама какво да очакваш все пак той е 02 ,а ние двете 04 и нямаше да се получи тва го осъзнах когато видах какъв боклук е той е има време и до том ще стигнем.Така това беше 1 част очаквайте и 2 рата!!  Чао за сега!



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pentagon7
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4025
Постинги: 6
Коментари: 1
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031